Tuesday, April 28, 2009

lolipop


korg try usha kedua2 gmba d atas..
ade psamaan tak?aku nak ajak korg cri brg tsembunyi!!
haha..tak de ah..aku cume nak gitau..
aku ade YM member aritu pkai display picture d atas(gmba 1st),,
pas2 die ckap...
"ayin,ko perasan tak gamba ko tu mcm lolipop yg d pakaikan tudung?
pastu nmpak ko mcm pgang btang lolipop tu(tu leher aku la bai)"
aku pelik..hebat btol daya imaginasi dia..
btolla org kata,,imaginasi lelaki mmg HEYBAT!!
oi,,aku ade mcm lolipop ka?
muke punye cun gini die kate lolipop..cesz..
wakakaka

8 comments:

fAr_deLL said...

hhahax..
sape suh ko pgang tngkuk ko~!!!
kan dh jdy lollipop pakai tdung...
naseb baek lollipop...
kalo bnda len~!!??
hehe=)
yg pasty..imaginasi lelaki mmg power~!!!=]

♠ηαtαshαϒα§♠ said...

terer ah dy.. ak pon..
spai skang x boleh terfikir yg ko ni cam lolipop
hahah XDDDD
sbb slalunye ko kan tiang elektrik berlari

fAraHzIEka=] said...

haha

btl gak eh imaginasi dye uhh
hoho

nsb lolipop
comel gak ah..

haha

=]

oh,fatin ◕‿◕ said...

ko lolipop??
asal xckp awl2,,
kalo aku tw da lame aku telan ko,,haha

spoonman.itu.aku said...

haahh..tasha kuaja,,
eleh paten,,ko 2 kcik dr ak,,nk tlan ak knon

Anonymous said...

wehh2..
ble mau blnje tu lolipop?
ak gmr..
ske2!
heheh

[:

fara.shaz

iznul mua'zim said...

aku sokong budak tu ckap!

haha

spoonman.itu.aku said...

fara,,lolipop 6kupg ja..mntak 10 kat bopren pon die bg..hua3..
ai jnui,,skong bdak mne?
anonymous ek..hua3