Friday, September 9, 2011

brain damge

ramai manusia kini mengalami brain damage.
terutamanya dari gender perempuan.
melampau-melampau brain damagenya.
tak perlu riak dengan kekurusan anda sehingga twit gambar anda yg SELIM tu.
menyampah kau tahu?
jangan juga bagitahu orang di laman sosial macam ni "hei,pening kpala i sejak 3 orang dah masuk meminang".
ini memang tahap nak kena sula gamaknya. seribu kali menyampah kau tahu?
konon hot lettew~~~


oh,lagi satu isu yg buat aku  pon naik brain damage bila tax 6% dikenakan utk topup.
apa kau gila?macam mana aku nak mesej org tersayang ni?
naseb baik aku ada 1 je.
kalau la ada 3 orang nak masuk meminang,
maknanya kena layan ketiga-tiganya sekali,konon nak mengenal hati budi.
habislah topup tu dengan sekelip mata,tambah dengan tax tu pulak lagi,
MAKAN KOS kau tahu?

bukan tu ja,macam mana aku nak hantar gambar aku yg selim-melim guna mms?
nasib baik aku takde twitter,
kalau tak,aku boleh TWIT je gambar body yg selim aku ni hah!
kelas kau jah!!!haha.


sudah,aku pon dah kena brain damage ni.
oh,SMALL PEOPLE!
sape small people tu?
aku lah. kau ade?
kau pon sama kan....xpayah la nak sengih-sengih,
nampak gigi taring kau tu.hahahhahaahhahahah