Sunday, May 1, 2011

aku punya madu

aku punya madu,
namanya DOTA,
tak ku kenal sangat,
cuma dengar dari mulut kawan2 lelaki saja.

kalau aku kawen btol2 suatu hari nanti,
aku jamin dia msti bini nombor muda,
sbab bini muda slalu dilyan lbeh,
dah tu aku yg tua ni mcam mana?
hahahahaha...
terabaikah aku?

argh,,aku xkan biarkan ini terjadi,
oleh itu inisiatif yg efektif dan kondusif harus aku ambil sjak awal2,
hey,siapa boleh ajarkan aku maen DOTA?
aku nak jugak..biar knal sket2 pon jd lah.
aku takkan biar suami aku bdua2an dengan dia ja..
biaq aku maen skali.jadi org ke3 pon xpa.

tapi org kata DOTA tu susah eh?
kna maen tembak bunuh2 bagai..
helo,,aku cukop xsuka game.
game spongebob hidang makanan kat restoran pon aku xsgup main.
takot kalah.
fine,cakaplah aku mmg xbrani amek risiko..
sbab mmg pon.hahaha..

eleh ayin,game spongebob pon xreti,
ade hati nak maen DOTA.
hahaa...
tak kisahlah!suka ati lah!
hahahhhaa...
dah,ckoplah mengarot pasai madu tu.
tsedak dia satgi,xleh bunoh ramai plak :D


No comments: