Tuesday, November 1, 2011

terima kasih tuhan

oh,sejak 3,4 hari lepas aku asek terjatuh.
sabtu lepas terseliuh jatuh kat taman permainan,
anggun yang berlari,aku yang masuk dlm lubang.
MPKK sila ambil perhatian ya,membahayakan tau.
*padahal aku sorang ja yang malang. :)
semalam elok pulak tengah hujan,
duk perbetul payung,
kaki masuk dalam lubang yang tak ditutup.
ni namanya pisang berbuah dua kali,
maka tertonggeng lagilah aku.
luka sikit,lutut bengkak je,well aku cool kot.
maka cik abang duk marah aku,
keluar tu pakai la lens!flipper kesayangan tu buang ja,beli sliper baru,cubalah hati-hati sikit!
lama jugak dia dok membebel.
sayang kite lettew~ haha.
bila bagitau abah,abah aku tanya 
awat 2,3 ari ni lembik sangat?asyik jatuh ka,berat badan naik tak larat tampung ka?
SENTAP! hahaha.


tak kisah la,orang kata malang tu tak berbau.
dah jatuh nak buat camna lagi kan.hehe.
apapun,aku bersyukur kat Allah,
walau apa pon terjadi aku masih ada semua yang buat aku mampu bangun semula.
biar jatuh longkang mahupun jatuh dalam erti kata kehidupan.