Thursday, July 30, 2009

baju tido


salam..

setelah 13 taon aku membuat bancian tentang bju tido terhadap rakyat malaysia,

aku telah mendapat 1 konklusi iaitu:

PEREMPUAN LEBIH GEMAR MEMAKAI BAJU TIDUR BERBANDING LELAKI.


anda stuju atau tidak?musti ah kne stuju..

aku da wat bancian mat..ko ingat senang bancian 13 taon?try buat tengok..


hah,,maksud aku baju tido tersebut adlah bju yg khas utk tido..

sperti pijama,,bju klawar atau ape2 baju yg sepadan dengan seluar...

adakah ini membawa maksod perempuan lbeh skema?

tidak smestinya..bukan sume pompuan gemar memakai bju tido..

sperti aku sniri,,sudah tentu aku xsuke kerna bju tido yg da muat2 ngan aku pasti seluarnye singkat,mgkin smpai ke betis aku je..nak wat cane,,aku krus tp pnjang..


laki pula lbey slesa tido tidak berbaju..ni aku tibai ja..aku tengok lam tv gitu la..

wahaha..maka rugilah jika membeli pijama,sdangkan hanya sluar yg digunakan..

bju mau buangkah?ske ati korang lar..


cume aku nak ckap kat sni..

aku ade jmpe sorg minah ni,,

suke bnor pkai bju tido spasang stiap mlam..

lalu aku menghampirinya seraya berkata

"nape ko ske sgt pkai bju tido?pkai trek cukop ah"

lalu die membalas

"aku suke tido dlam uniform."


wahaha,,boley plak..gile bdisiplin ah kalu tido kne pkai bju spasang sme..

kan bju tido tu spadan bju n suar,,knon uniform la..

apepon AKU RASE DIE SKEMA!!wahaha


*mnusia skema itu dirahsiakan peribadinya*


2 comments:

Anonymous said...

ak x nak stuju ngan mu,,
taaaak stuuujuuu!
hahahaha

syazuwani-fw said...
This comment has been removed by the author.