Friday, May 8, 2009

bergunakah aku?

entri ni berbentuk soalan..
spe jwab aku tak bguna,aku sepak die..
spe jwab "tidak,ayin sgt bguna",kitalah sahabat sjati..
wahaha

hoh,,smalam aku kuar ngn mama..
p tepeng..
mse dok jlan2 tu,,aku nmpak purse diskaun 70%
hoh,,aku soh mama plih..
mau yg mne..utk mother's day la knon..

harge purse uh tgl RM32 kot lpas diskaun..
aku tgk mama cm tak bminat,,
aku tnye la,,mama nak yg mne..
die soh aku pilih sniri..

bwu aku nk byar,mama jrit "jangan!"
hoh,,rupenye die jmpe purse yg die bkenan..
kat booth laen,tp diskaun 50% ja
pas diskaun tggal rm 50+ gitu la lbey kurg..
mse aku nk byar mama dtg ksi rm20

katenye sbab aku bjet td nk bli yg rm 30+ ja,,
so die tak mau aku lari bajet..
hoh,btape bsarnye pengorbanan ibuku..
ni adiah ari ibu,,bley plak die p tmbah duet..
aku terharu..bkan aku takde rm50 tu,,
ape slah kuar lbey sket tok mama kan..

tp die bkeras..wuu,,aku teharu,,
salu mak aku bli brg mahal2 kat aku,
aku tak pnah offer nak tmbah duet pon..
bgunakah aku sbg seorg anak?
ya,,smestinye..*walau tak brape bguna*
hoho,,so pd member2ku,
sayangilah ibu kita sepenohnya..
happy mother's day mama!!

3 comments:

Anonymous said...

x bergune sket jaa,,
tp biasa laaa,,
kita kan x mekerja,,
mana nk ada income,,
ntah2 30 tu pon dtgnye dr mak akw gk,,
wahahaha,,
lepak bai,,nomel laa tuh,,

yong farehah said...

hoh!! hadiah aku bernila 15rm je..
kire ko bergune la gak...
2 kali gande harge hadiah dr aku...
ho2.... heybat!!

yantiahmadbasirruddin said...

kirenye ko bgune la jgak
ad bli sumtin
hehe

=)