Thursday, April 30, 2009

hati kental menjadi kenyal

argh..aku tak ske cte bnde sdey sbenanye..
takot korg nanges bce blog aku,..aku tak mau ah.
hahahaha..tp aku kne tulis gak..
kot bley ilangkan ase kciwa di ati ni..wahaha

td,aku check result UPU..aku anta msg ja..
lme bai tggu,,bru dorg reply..
kalu reply berita gmbira xpe gak..
ni mnusuk2 dada hah,,aku dpt diploma prancangan bandar..
huh,,tu choise aku yg nk dkat las plak uh..
mmg aku kciwa gle ah..aku nak asasi..

mate aku da bgenang tyme tu tp kutahan..
ah,,1 lg dugaan hebat,,nk p bgtau kat paren aku tak dpat..
igt snang?pnat aku cover mnahan air mata..
aku tunjuk msg kat mama,,bia la die bace..
takot die sdar plak nada suare cm nak nangeh kang..

malang tidak berbau,,mama rabun tak nmpak msg tulis ape..
tpakse la aku bace jgak..
haish,,dogaan apakah ini?wahaha..
tp xpe,,aku control macho..suare bia ksi garau2 gitu..
tak de la nada sdehnye..

kmudian aku tros berlari ke loteng,,
nak ym yong,,baru nak nanges dpan komputer tu,,
abah naek plak!!! kcaw line btoi..
aku tahan lg air mata ni..malu bai nangeh dpan abah..
wakaka..cantek ja abah turun,,berderu air mata mngalir..

ati yg kental mnjadi kenyal akhirnye.
smata2 tak dpt asasi..oi,,sdeh tau!
kome mne rase..so,,aku g matrix la..
xpe,,aku da redho ni..
mgkin rezki aku xde skang..
jiwa aku da kental balikn ni!!

p/s:sbenanye tak mo p matrik sbab kne pkai bju kurung..
tp sbab aku pakse yong pujok aku,,yong kate aku AYU bile pkai bju kurung..
ok..aku AYU!!aku g matrix..oi,,doakan aku bjaye dlm ape yg aku wat eh!

6 comments:

y0Ngu~des!! said...

ha2... aku x tau nak pujok ape dh...
itu pon ikhlas habis aku pujok tu....
bersabar la ayin...

balloonblower said...

wah ayin..sme cam kazen sy dlu..
die amek jew..
dpt jdik peg tadbir diplomatik kt putrajaya..
tp xpelah lau ayin nk amek matrik..elok gak tuh..
agpn..bdk matrik ag rajin..
struggle nk dpt result best..

syazuwani-fw said...

woiy bai..
hehehhe...uiks engat kan kental cm dodol upenye hati lembut gak ke..
kikiki..bai,jgn seddey bai...
rezeki kat matriks..msti ada hikmah..
jgn dok wat men kat matriks...score..as i said before..pgg je my word tuh.
insyaAllah u leh dpt course yg bgus nnti..at least bai ko dpt twrn upu tu..kak wani dulu tak dpt langsung bai..lagi loser...hehhee..
chayok!!!kentallah anda mcm dodol~~

spoonman.itu.aku said...

wahaha..asal kak wani pon da gune bai?oho,,mnakotkan..keskes..ok syazu!!
aku tau..aku pulon..doakan aku eh..

syazuwani-fw said...

dah tgk ang ayik gune bai jek..i ikot la..
kekekeke~~~k all da best!!!

spoonman.itu.aku said...

hahaha,,,ngokngeks